Kalite Politikası

Tolunay Akyüz/ VİANELLE öncelikle müşteri taleplerine ve ihtiyaçlarına yönelik çözümler bulmayı, bunları zamanında ve en uygun yöntemlerle, yürürlükteki mevzuat şartları doğrultusunda karşılamayı hedefler. 

 

Yönetimsel olarak Bölge Müdürlüklerimizde yapılan çalışmalarımız ile mağazalarımızda yapılan perakende ticaret faaliyetlerimiz için;

 

  • *İlgili taraf (iç/dış bağlam) ihtiyaç ve beklentileri ile müşteri memnuniyetini esas alarak, değişen talepleri zamanında tespit etmeyi, taleplere hızlı yanıt vermeyi, projeleri zamanında gerçekleştirip teslim etmeyi, kaliteli ürün/hizmet ve uygun fiyat sunmayı, bilgi ve teknik destek olarak en iyi hizmeti sunmayı,

 

  • *Müşteri tatminini sürekli kılabilmek adına, yüksek teknolojiyi takip etmeyi ve etkin kullanmayı,

 

  • *Kaliteden tüm çalışanlarının sorumlu olması anlayışını benimsemeyi ve bu nedenle tüm çalışanlara kalite bilincini yerleştirmeyi, bilgi ve becerilerini geliştirecek eğitimleri sağlamayı, uyuma ve yaratıcılığa teşvik etmeyi,

 

  • *Çevreye saygısıyla, kullanıcısına güven vermesiyle sektöründe örnek ve lider firma pozisyonuna gelmeyi,

 

  • *Çalışan mutluluğunu ve motivasyonunu sağlamayı,

 

  • *Sistemde tanımlanan süreçlerin performans göstergelerine dayalı ölçülebilmesi, kalite hedeflerinin değerlendirilmesi yoluyla sistemin sürekli iyileştirilmesi anlayışını benimsemeyi,

 

  • *Ulusal ve uluslararası standartlara uymayı,

 

Bu doğrultuda Tolunay Akyüz/ VİANELLE olarak kalite hedeflerimizi belirlemeyi, hedeflerimizi sürekli gözden geçirmeyi ve bu politikamızı tüm çalışanlarımız arasında yaygınlaştırmayı beyan ve taahhüt ederiz. 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR